35 ادکلن برتر بو و غیرقابل مقاومت برای آقایان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 11 مهر 1399
بازدید : 182
نویسنده : alirezajk

مانند یک پروانه به شعله ، برخی از ادکلن ها با جلب توجه به حواس ما قادر به جلب توجه ما هستند. ادکلن ها چه گرم و چوبی و چه تازه و تمیز قدرت انتقال شخصیت و جلب توجه را دارند. بنابراین ، اگر به دنبال افزایش مطلوبیت خود هستید ، رایحه مناسب تا حد زیادی کمک خواهد کرد. خوشبختانه ، ما نیاز شما را می دانیم. در اینجا بهترین بو و مقاومت ناپذیری ترین ادکلن ها برای آقایان آورده شده است.

 

مرتبط: 10 مدل موی جنسی مردانه که زنان را دیوانه می کند

 

مطالب نشان می دهد
1. کرید آونتوس
کرید با تجلیل از قدرت و دید ناپلئون ، دسته ای از نت های میوه ای شامل کشمش سیاه کورسیکا ، ترنج ایتالیایی ، سیب فرانسوی و آناناس سلطنتی ارائه می دهد ، در حالی که توس و پچولی اعتماد به نفس دودی را برای زنان ایجاد می کند که برای زنان مقاومت ناپذیر است. به دلیل همین ادغام غنی و استادانه رایحه هاست که Creed Aventus یکی از ادکلن های پرفروش تاریخ است.

 

خرید کنید

کرید - آونتوس

2. 1 میلیون توسط پاکو رابان
رایحه های دارچین گرم ، ماندارین خون ، گریپ فروت و مرکبات نعناع جسورانه با چرم مردانه و پچولی هندی عجین شده و رایحه ای برای ضعف زنان در زانوها ایجاد می کند. بطری شمش طلا نشانه جذابیت و قدرت تحریک کننده این ادکلن است ، در حالی که کوکتل دلپذیر نت های مغناطیسی مجزا ، تعریف لوکس است.

خرید کنید

1 میلیون - پاکو رابان

تبلیغات


3. بلو د شانل
از زمان آغاز کار خود در سال 1910 ، شنل برای همیشه مترادف با ظرافت است. بنابراین جای تعجب نیست که ادکلن Bleu de Chanel آنها یک افزودنی بی انتها و ضروری برای زندگی هر مردی است. کاملاً مردانه است ، سرو خشک کهربا ، بخور و زنجبیل را گرد هم آورده و عطر و بوی چوبی معطر را فراهم می کند ، در حالی که رایحه های مرکبات هوای تازه و پیچیده ای را به شما تزریق می کنند. با گذشت ساعت و نت های نعناع ، شگفتی های شرقی در انتظار صاحب لباس است ، زیرا رنگ و بویی جذاب و تند را برای شما ایجاد می کند.

 

خرید کنید

بلو د شانل

4. پاکو رابان اینویکتوس
با اسپری ساده Paco Rabanne Invictus بوی پیروزی خواهید داشت و احساس یک قهرمان خواهید کرد. ادکلن برنده دارای ترکیبی جسورانه از طراوت و گرما است که شما را در هر شرایطی ، هر چقدر هم سخت ببیند. این رایحه جسورانه با رایحه های تازه و لطیف گریپ فروت با رنگ های چوبی برگ بو ، پچولی و خزه بلوط ، نوید اعتماد به نفس شما را می دهد و تعارف می کند.

 

خرید کنید

اسپری مردانه ادو تویلت Paco Rabanne Invictus

تبلیغات


5. Acqua di Parma Essenza
در پیش زمینه این عطر و بوی خوش تابستان ، یک نت نرولی برجسته وجود دارد که توسط کر مرکبات و نکات گل از جمله یاسمن و گل رز سایه می کشد. Essenza Colonia تابستان را ترشح می کند و رایحه ای تصفیه شده و پس از آرایشگاه را برای شما به ارمغان می آورد.

 

خرید کنید

ادکلن Essenza di Colonia Acqua di Parma

6. دیور سووژ
Sauvage آزادی را تداعی می کند که در فیلم کوتاه ادکلن ها به تصویر کشیده شده و صحنه ای سوزناک از جنگل Joshua Tree را با بازی نماد سرکش جانی دپ به تصویر می کشد. با ترنج کالابری با ذوق ، نت های فلفل سیاه ، آمبروکسان نمکی و پچولی با خلوص ترین کیفیت Sauvage تازه و وحشی ارکستراسیون شده است.

 

خرید کنید

Sauvage - Dior

تبلیغات


7. تام فورد نوآر افراطی
برای جوانمردانی که از معمولی راضی نیستند ، Tom Ford Noir Extreme عطر ایده آل است. Noir Extreme عطر و بوی شرقی چوبی خیس شده از کهربا و قلبی دلچسب ایجاد شده است. نت های باورنکردنی گشنیز ، آلو سیاه ، انجیر سیاه ، پاچولی و چرم مردانگی خالص و اغوا کننده ای را تداعی می کند ، در حالی که افزودن ترافل سیاه این رایحه جسورانه را فوق العاده می کند.

 

خرید کنید

اسپری ادو پرفیوم Tom Ford Noir Extreme Men

8. Diesel Only The Brave Wild
Wild سومین قسمت از مجموعه Only the Brave از دیزل است و هدف آن مردی است که غرایز اصلی خود را باور دارد و جرات ایجاد مسیر خود را دارد. رایحه بی نظیر شما را با رایحه های برتر گریپ فروت ، علف لیمو و فلفل سیاه پذیرایی می کند. در قلب آن ، اسطوخودوس و گل شمعدانی مخلوط با ادویه جوز هندی و رایحه شیرین کومارین ساکن است. گرد کردن این رایحه خارق العاده ، پایه ای است که حاوی نت هایی از چوب درخت سرو ، وتیور و خزه همراه با خاصیت خامه ای و رایحه تازه آب نارگیل است.

 

خرید کنید

Diesel Only The Brave Wild

تبلیغات


9. کد آرمانی
رایحه ای برای گرم کردن شب زمستان ، Armani Code یکپارچه نت های تازه ترنج و لیمو را با انیسون ستاره ای و شکوفه زیتون ترکیب می کند. نشانه هایی از تنباکو ، چرم و دانه Tonka به این رایحه بی نظیر عمق می بخشد ، بنابراین رایحه ای معاصر ایجاد می کند که برای زنان مقاومت ناپذیر است.

 

خرید کنید

کد آرمانی

10. گوچی گناهکار
یک ادکلن مجلل با بازی لیمو نشاط آور ، و با نت های اغوا کننده اسطوخودوس و پچولی تشدید می شود. Gucci Guilty سبکی را ترشح می کند که زنان را هر روز و شب مجذوب خود کند.

 

خرید کنید

گوچی و گناهکار

تبلیغات


تبلیغات


11. جیمی چو من
این ادکلن فریبنده با بر انگیختن مردانگی ، اعتماد به نفس و عصیان خام ، اولین اقدام جیمی چو در دنیای رایحه های مردانه است. هرکسی که آن را تجربه کرده باشد 

قدرت درک خواهد کرد که چرا Jon Snow بازی تاج و تخت به عنوان چهره این ترکیب معطر ، چوبی و میوه ای استادانه انتخاب شده است. جذابیت با نتهای بالایی از اسطوخودوس ، ماندارین و خربزه عسل آغاز می شود ، سپس با فلفل صورتی ، شمعدانی ، برگ آناناس ، پاچولی و جیر تکمیل می شود

 

خرید کنید

جیمی چو من

12. Dolce & Gabbana The One
به طور همزمان مدرن و کلاسیک ، Dolce & Gabbana’s The One عطری است همیشگی با رایحه ای زیبا و احساسی است. این ادکلن از هماهنگی رایحه های تنباکو و ادویه های تصفیه شده ای برخوردار است که به رایحه ای مردانه و شرقی دست می یابند. عطر علاوه بر بوی عالی ، عالی هم به نظر می رسد. این ادکلن که در یک بطری شیشه ای تمیز و با یک درپوش فلزی قهوه ای مسواک زده شده قرار دارد ، از هر لحاظ به معنای تجمل مدرن است.

 

خرید کنید

Dolce & Gabbana the One

تبلیغات


13. ورساچه اروس
Versace Eros نوعی ادکلن است که بانوی شما را با هر بویی وحشی می کند. این عطر خارق العاده که از ترکیبی باورنکردنی از نت های شیرین و نمکی تشکیل شده است ، هم حواس او و هم احساسات شما را به وجد می آورد. یادداشت های آب دریا رایحه دریایی تازه ای را ارائه می دهند در حالی که تفاوت های کمی از گرمای آفتابی روی پوست شما این ادکلن را با هماهنگی کامل کامل می کند. در مورد مشخصات خاص ، برگ نعناع ، پوست لیمو ، دانه تونکا ، عنبر ، وانیل ، چوب درخت سرو ، وتیور و خزه بلوط این ادکلن را به رایحه ای شدید ، مردانه و با طراوت تبدیل می کند.

 

خرید کنید

ورساچه اروس

14. Maison Martin Margiela Replica Jazz Club
Maison Martin Margiela’s Replica Jazz Club در یک بطری ساده و شیک فضای نشاط آور یک باشگاه جاز بروکلین را ضبط و جاودانه می کند. در نتیجه ، مطمئناً عطر شگفت انگیز شما را ساکسوفون و شیپورهایی با عطر و بوی دل انگیز خود که دارای مشک ، وانیل ، دانه تونکا ، وتیور و برگ تنباکو است می شنوید.

 

خرید کنید

Replica Jazz Club

تبلیغات


15. ویکتور و رولف اسپیس بمب
معادل مردانه عطر زنانه معروف Viktor & Rolf’s ، Flowerbomb ، Spicebomb عطری است به همان اندازه منفجر کننده ، قدرتمند ، جسورانه و نفسانی. بمب ادکلن ، که درون یک بطری نارنجک دستی متناسب قرار دارد ، شامل دو توافق متضاد و در عین حال مکمل است. مورد اول اعتیاد آور و آتشین است و حاوی نت های چیلی ، زعفران ، چرم ، توتون و وتیور است. در نتیجه ، قطب مشابه و قطبی مخالف این عطرهای منفجره ، یخی از ترنج ، گریپ فروت ، گل مریم و فلفل صورتی است.

 

خرید کنید

ویکتور و رولف اسپیس بمب

16. ژان پل گولتیه لو مال ماکسی
Jean Paul Gaultier Le Male Maxi یک ادکلن کاملاً مردانه است که برای استفاده روزانه از مردان بزرگ و قدرتمند بسیار مناسب است. رایحه ای که در کل طراوت ، گازدار و کاملاً جذاب است ، حاوی رایحه های تیز ، شرقی و چوبی است. علاوه بر این بوی جذاب و جذاب ، این ادکلن دارای نتهایی از نعناع تازه گرم ، ترنج ، هل ، اسطوخودوس و شکوفه پرتقال است که با رایحه های دارچین ، زیره ، مشک ، عنبر ، وانیل و دانه تونکا ترکیب شده است.

 

خرید کنید

ژان پل گولتیه لو Male Maxi

تبلیغات


17. جان وارواتوس صنعتگر
صنعتگران به تبحر در صنایع دستی مشهور هستند. بنابراین نام این ادکلن جان وارواتوس نمونه ای از مهارت و تبحر در ایجاد آن است. ترکیبی نفیس از لایه های سیتریک و گیاهان ، شامل طیف متنوعی از رایحه ها برای جلب اطرافیان شما است. با این حال ، استندلت ها شامل کلمنتین سیسیلی ، سه گانه جینگر و همچنین شکوفه پرتقال الهی هستند.

 

خرید کنید

صنعتگر - جان وارواتوس

18. آکوا دی گیو
جورجیو آرمانی با الهام از جزیره Pantelleria در مدیترانه ، رایحه ای آبزی ایجاد کرده که آفتاب گرم را به پوست شما می پاشد. ترنج کالابری یکی از بسیاری از نتهای مرکباتی است که به این عطر طراوت می بخشد ، اما با غوطه وری بیشتر ، گل یاس شیرین و گل محمدی پیدا می کنید. سرانجام ، تن های تازه و آب دریا را کشف کنید که مردانگی دریایی را ایجاد می کنند.

 

خرید کنید

آکوا دی جیو جورجیو

تبلیغات


19. Polo Red Intense
ادکلن فصل انتقالی Polo Red Intense Ralph Lauren در سال 2015 راه اندازی شد و از آدرنالین ماشین های سریع الهام گرفته بود و الکتریسیته شیرین نت ها آن را منعکس می کند. معجونی از ادویه ها و دانه های قهوه بو داده شما را در مصرف بیش از حد سوق می دهد در حالی که گریپ فروت و کهربا باعث اعتیاد آور بودن این عطر می شوند.

 

خرید کنید

Polo Red Intense - رالف لورن

20. Bottega Veneta Pour Homme
Bottega Veneta عطری است برای مرد آلپ که می خواهد با حفظ روحیه ای پیچیده ، محیط شهری را پشت سر بگذارد. در حالی که رزین های کاج و صنوبر سیبری شما را به جنگل منتقل می کنند ، لبدانوم اندلس صحنه را تنظیم می کند. قبل از رایحه های تند فلفل جامائیکا ، مریم گلی مدیترانه ای و سرانجام ، پچولی هندی ، قدرت یخی ارس بالکان را تجربه کنید و عطرهای مسکر خود را تابانده باشند.

 

خرید کنید

ادکلن Bottega Veneta Pour Homme Bottega Veneta

21. La Nuit de l`Homme Yves Saint Laurent
هل پررنگ مطابق با ترنج تازه ، اسطوخودوس آرام و سرو گرم است تا La Nuit de l’Homme تاریک و جذاب را ایجاد کند. زیره های روشن این ادکلن های سوفیستی را تعمیق می بخشد 

کاتیون و کمک به اغوای بیشتر حواس.

 

خرید کنید

La Nuit de l’Homme - ایو سن لوران



22. برگاموت ایتالیایی Ermenegildo Zegna
ادکلن ایتالیایی برگاموت یک ادکلن سرراست است که به هر نت آن اجازه می دهد تا به صورت معطر جایی پیدا کند. ترنج درخشان کالابری و نرولی شیرین همراه با وتیور و رزماری برای ایجاد بوی جذاب تابستان است.

 

خرید کنید

برگاموت ایتالیایی - Ermenegildo Zegna

23. ادکلن ایوفوریا اینتنس
Euphoria Intense عطری جدید است که از جنبه تیره و جنسی امضای مردان سرخوشی الهام گرفته شده است. بسیار شدید و در عین حال صاف ، عطر را با رایحه های چوبی تیره و ادویه ترکیب می کند تا رایحه ای غنی و مردانه در اوج سکسی بودن خود به دست آورد.

 

خرید کنید

کالوین کلاین ایفوریا شدید

تبلیغات


24. گمان کنید اغوا کننده است
نام این عطر توسط Guess گویای همه چیز است. Seductive ادکلن مردانه مورد علاقه ای است که مناسب مناسبت ها و رویدادهای عاشقانه است. رایحه ای که مقاومت ناپذیری دارد و مخصوص مردان جذاب و جذاب است ، حاوی نت های چوبی ، معطر و فوگر است. قسمت بالایی آن از هل ، ماندارین و فلفل تشکیل شده در حالی که قلب آن دارای وانیل ، بنفشه و وتیور است و پایه آن دارای پچولی ، چوب صندل ، عنبر و مشک است.

 

خرید کنید

حدس فریبنده

25. Encre Noire Lalique
از زمان معرفی آن ، Encre Noire توسط Lalique توسط اقوام مختلف سراسر جهان مورد استفاده و علاقه قرار گرفته است. این عطر برای خود شخصیتی دارد و برای مردان جوانمرد و پیچیده بسیار مناسب است. رایحه معطر چوبی ، مدرنیته را با رایحه میانی پررنگ وتیور جشن می گیرد. از طرف دیگر ، نت اصلی آن شامل سرو است در حالی که پایه آن حاوی نت هایی از مشک و چوب ترمه است.

 

خرید کنید

Lalique Encre Noire Pour Homme

تبلیغات


26. Yves Saint Laurent L’Homme Ultime
L’Homme Ultime توسط Yves Saint Laurent تضادی بین آزادی و کنترل است و بنابراین ادکلنی برای مردان وحشی است که می دانند چه موقع باید رام شوند. این ترکیب جسورانه ، که گفته می شود باعث اغوای زنان و الهام بخشیدن به جنسهای دیگر می شود ، از ویژگیهای جدید حس مریم گلی همراه با عمق چوب معطر برای ایجاد رایحه ای متمایز ، مدرن و مردانه برخوردار است.

 

خرید کنید

Yves Saint Laurent L'Homme Ultime

27. Nautica Voyage
نه برای ترسو ، Nautica Voyage ادکلنی برای مردان ماجراجو با روحیه جسورانه است. با یک جرقه از این رایحه باورنکردنی ، احساس خواهید کرد که انگار در یک سفر قهرمانانه پر از تلاش برای حرکت با دقت و اشتیاق حرکت می کنید. تلفیقی قدرتمند از خزه شبنم و کهربا چوبی تصفیه شده عطر مست کننده را لنگر می اندازد. رایحه مردانه و در عین حال زیبا با برگ سبز ، سیب ، میموسای خیس خورده ، آکورد پارچه بادبان ، نیلوفر آبی ، چوب درخت سرو و مشک تکمیل می شود.

 

خرید کنید

Nautica Voyage

تبلیغات


تبلیغات


28. والنتینو اومو
برای انسان مدرن ، Valentino’s Uomo رایحه ای ضروری است. این عطر مناسب برای شب و فصول سرد چشمگیر است و بوی خارق العاده ای دارد. این ترکیب شامل نت های برتر ترنج و گل مینا همراه با یک قلب قهوه بو داده همراه با کرم گیاندوجا است. کامل کننده رایحه پایه غنی سرو و چرم گرانبها Uomo است.

 

خرید کنید

 

29. Bulgari Pour Homme Soir
Bulgari Pour Homme Soir آخرین عطر مردانه جذاب و جذاب مردانه است. این رایحه دارای ترکیبی متعادل از عطرهای چوبی ، گل و مشک است. وقتی صحبت از مشخصات خاص می شود ، Bulgari Pour Homme Soir دارای نت هایی از پاپیروس ، عنبر ، چای دارجیلینگ و ترنج است.

 

خرید کنید

Bvlgari Pour Homme Soir By Bvlgari برای مردان

30. هشت و باب
رایحه Eight & Bob همانند داستان پشت نامش چشمگیر است. تاریخچه این عطر فریبنده با محوریت ملاقات اتفاقی بین یک دانشجوی آمریکایی به نام جان اف کندی و یک اشراف پاریسی به نام آلبرت فوکت در دهه 1930 است. داستان از این قرار است که کندی آنقدر شیفته عطر دست ساز Fouquet شده بود که وی هشت بطری رایحه را درخواست کرد ، "و اگر تولید شما اجازه دهد ، یکی برای باب".

 

خرید کنید

Eight & Bob ادو تویلت

31. Terre d’Hermès
هرمس با این رایحه خاکی با عنوان مناسب ، زمین های جنگلی غنی و میوه های جنگلی جهان را تداعی می کند. این ترکیب مردانه و مرکبات ، نتهای تازه پرتقال و گریپ فروت را با فلفل و ادویه جلب کننده جوش می زند این عطر با رنگ های چوبی سرو و بنزوئین و همچنین مواد معدنی تیز سنگ چخماق و وتیور ، شما را به کوههای سنگلاخ ، رشته کوه های آلپ ، جنگل های پراکنده و فراتر از آن منتقل می کند.

 

خرید کنید

Terre d'Hermès مردانه هرمس

32. L’eau D ‘Issey Pour Homme
با سلام از ژاپن ، استاد میاكه و تیم او در زمینه ایجاد قطعات نادر و منحصر به فرد كه در نهایت آزمون زمان را تجربه می كنند ، متخصص هستند. این ادکلن جذاب که در سال 1994 ایجاد شد ، نمونه کاملی از تعادل و هماهنگی ژاپنی است. پیش از رانندگی با ترکیبی خیره کننده از نت های جنگلی آبزی و دودی ، از جمله جوز هندی ، نیلوفر آبی ، تنباکو ، چوب صندل ، وتیور و مشک ، زنان را با عطر و بوی تازه ترنج ، لیمو و ترخون اغوا کنید.

 

خرید کنید

L'eau D 'Issey Pour Homme

33. Maison Francis Kurkdjian Aqua Universalis
ترکیب نت های شیرین برگ 

گفته می شود Aqua Universalis "حلقه گمشده" در زندگی هر مردی ، آموت ، لیمو سیسیلی ، گل سوسن و شکوفه پرتقال با چوب مشکی و مردانه است. این عطر و طراوت که به عنوان یکی از با ارزش ترین منابع زمین نامگذاری شده است ، به همان نسبت سبک و نشاط آور است اما در نهایت قدرتمند و ماندگار است.

 

خرید کنید

Maison Francis Kurkdjian Aqua Universalis

34. نماد آلفرد دانهیل
خانه مد لوکس بریتانیا Dunhill به دلیل سفارشات لباس مردانه ، کالاهای چرمی و لوازم جانبی مشهور است. از داشتن زیبایی کلاسیک بی انتها در لباس خود ، جای تعجب نیست که ادکلن Dunhill Icon آنها با این مشخصات برنده مطابقت دارد. این عطر پیچیده که در سال 2015 منتشر شد ، حاوی نت های تند نرولی مطلق ، ترنج ایتالیایی ، پتی سبوس و فلفل سیاه در قلب دلچسب هل ، مریم گلی ، اسطوخودوس پرووانسال و توت ارس است. سرانجام ، نت های پایین حواس را به دنیای گرم و مردانه ای از وتیور ، چوب کاج ، عنبیه ، خزه بلوط و چرم منجنیق می کنند.

 

خرید کنید

نماد آلفرد دانهیل

35. فرمون های آزمایشگاه RawChemistry
وقتی نوبت به جذب زنان می رسد ، فرمون برای مردان توسط RawChemistry ادکلن این کار است. این فرمول ، که در آزمایشگاه اورگان ایجاد شده است ، به طور خاص برای هدف قرار دادن گیرنده های جذب زنان در مغز او طراحی شده است و اثبات شده است که بوی فریبنده ای دارد. رایحه شگفت انگیز و تقویت کننده ، که حاوی ترکیبی از فرومون های انسانی است ، در جلب توجه و ایجاد میل مهارت دارد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معرفی و بررسی برترین محصولات آرایشی و آدرس brandicrane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com